صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان
نوشته شده توسط : آهن پرایس

صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، احسان دشتیانه، معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در گفتگویی اظهار داشت: شرکت ذوب آهن در هشت ماه سال 96 یک میلیون و 500 هزار تن از انواع محصولات فولادی را تولید کرده است. همچنین بیش از 750 هزار تن به کشورهای مختلف در چهار قاره صادرات داشته است. ارزش این میزان صادرات 300 میلیون دلار بوده است که این میزان 1 درصد از کل صادرات غیر نفتی کشور می باشد.
وی با اشاره به افزایش صادرات این کارخانه در سال 96 افزود: در سال جاری قرار است میزان صادرات ذوب آهن را از مرز یک میلیون تن عبور دهیم. شرکت ذوب آهن در زمان پسا برجام برای افزایش صادرات اقداماتی ازقبیل گرفتن گواهینامه CE-Marking برای صادرات مقاطع به بازار های اروپا، گرفتن گواهی  CARES برای افزایش صادرات محصولات در حوزه GCC  شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس، انگلستان و آفریقا طبق استاندارد BS، و همچنین برون سپاری محصولات برای تکمیل سبد محصول صادراتی ، انجام داده است.
   وی در آخر اظهارداشت: از دیگر اقدامات این شرکت برای افزایش صادرات می توان به شرکت در جلسات و کنفرانس های سالنه داخلی و خارجی، گسترش بازارهای صادراتی، ایجاد تغییرات در نحوه پرداخت و تسهیل در انجام آن برای خرید محصولات شرکت، اصلاح و گسترش ترم های تحویل محصول و ایجاد شرایط ویژه برای پروژه های ساختمانی، اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: